JADŁOSPIS

OD 17.03.2025   DO 21.03.2025

 

Poniedziałek

Zupa:      Kalafiorowa z ziemniakami i koperkiem 

 II danie:     kurczak w warzywach orientalnych, ryż , napój 

 

Wtorek

Zupa:      Krem dyniowy z nutką imbiru i prażonym słonecznikiem                                      

 II danie:     spaghetti –  makaron z sosem bolońskim, napój   

 

 

Środa   

Zupa:      Barszcz czerwony                       

 II danie:     kopytka w sosie mięsnym, surówka z marchewki, napój                                                      

 

 

Czwartek

Zupa:      Fasolowa z boczkiem 

 II danie:     kotlet schabowy ziemniaki, kapusta zasmażana, napój  

 

Piątek     

Zupa:      Ogórkowa                                                                                                     

 II danie:     jajko w sosie koperkowym, ziemniaki, buraczki z chrzanem, napój   

  

 

Obiady jednorazowe proszę zgłaszać SMS-em do godz 9,00 w dniu wydania posiłku

Imię nazwisko dziecka, rodzaj posiłku, datę i nr szkoły.

Telefon kontaktowy 509 543 867

Wszystkie dania są przygotowywane ze świeżych warzyw.
Nie korzystamy z wyrobów mrożonych.

  • zupa 300 ml
  • ziemniaki, kasza, ryż 110 g
  • mięsa, ryby 70 g
  • surówka 80 g
  • pierogi 6 szt
  • naleśniki 3 szt
  • napój 150 ml

 OPŁATA  ZA  OBIADY: Marzec 2025

CAŁY OBIAD  -  21 x 19,00 zł =    399,00 zł

II DANIE  -  21 x 17,00 zł =     357,00 zł

ZUPA - 21 x 8,00 zł =       168,00 zł


 

WPŁATY NA KONTO DO 28-go KAŻDEGO MIESIĄCA ZA MIESIĄC NASTĘPNY

 

NAZWA I NR RACHUNKU BANKOWEGO      

 P.P.U.H. Antex  Krzysztof Kozdrowski

06 1020 3668 0000 5602 0381 0504

 

OBIADY WYDAWANE SĄ W GODZ. 11.30 – 16.00

  

KONTAKT TEL.  509 543 867

 

W opisie przelewu proszę podać:

  •  imię i nazwisko dziecka
  •  klasę  
  •  rodzaj posiłku ( C- cały obiad,  D- drugie danie,  Z- zupa )
  • miesiąc

przykład:  Jan Kowalski 2a C Styczeń

 


REGULAMIN STOŁÓWKI


 

  1. Wpłaty za obiady należy wnosić za cały miesiąc z góry zgodnie z harmonogramem.

  2. Opłaty będą pobierane wyłącznie w dni wyznaczone.

  3. Informacja o kwocie do zapłaty i godzinach przyjmowania wpłat na następny miesiąc jest wywieszona na tablicy szkolnej i na stronie www szkoły ok. 20 dnia każdego miesiąca.

  4. Wpłaty żywienie uczniów można dokonać przelewem do 28 dnia każdego miesiąca z wyłączeniem września/wpłaty wyłącznie w stołówce/

  5. Tytuł przelewu – miesiąc, nazwisko, imię, klasa, rodziaj posiłku /C-cały, D-drugie danie, Z-zupa/, Kowalski Jan 1a C

  6. Opłaty przelewem dotyczą tylko pełnych miesięcznych abonamentów.

  7. Opłata za posiłki gotówką zbierana będzie w trzech ostatnich dniach miesiąca.

  8. Abonament liczony jest od10 obiadów.

  9. Odpisowi podlegają tylko obiady zgłoszone z jednodniowym wyprzedzeniem .

  10. Obiad niepodlegający odpisowi /zgłoszony w dniu nieobecności/ jest do odbioru w stołówce.

  11. W przypadku planowanej nieobecności w szkole /wycieczka, kino, teatr/ nieobecność należy zgłosić 2 dni wcześniej.

  12. Wykup obiadu jednorazowego możliwy jest bezpośrednio w okienku stołówki.